یکی بودیکی نبود....

دفترعشق......

همیشه وقتی داستانهای مادرم با جمله ی یکی بود یکی نبود شروع می شد از خودم سوال می کردم که چی شد که اون یکی از پیش اون رفت .
اما حالا که بزرگ شدم فهمیدم اون نبود که رفت بلکه اون یکی تحمل خیانت شدن به خودش رو نداشت و خودش بود که رفت . ...

 



نظرات شما عزیزان:

امین شجاعی
ساعت10:48---12 فروردين 1393
سلام

دوستان نمیدونید چرا رومفا باز نمیشه ؟
پاسخ:بازمیشه امین


مسعود
ساعت21:01---20 بهمن 1392
منم نامردی نکردم وبت رو بهت دادم

مسعود
ساعت21:01---20 بهمن 1392
افرین

سعید
ساعت21:19---16 بهمن 1392
باسلام و خسته نباشید وبلاگ قشنگیه امیدوارم موفق باشی من تازه راه افتادم
خوشحال میشم یه سری هم به وبلاگ من
بزنیدو بانظرتون منو تو درست کردن یه وبلاگ
راهنمایی کنید باتشکر سعید


حسین
ساعت23:06---11 بهمن 1392
به نام خدا
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سلام علیکم خواهر گرامی
مطالب ناب وبلاگ شما بسیار زیباست.
خداوند به قلمتان برکت بدهد.

اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی[معمولی][معمولی]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1398برچسب:,ساعت22:9توسط شادی دخترخشمگین | |